2025
DESÁTÝ ROČNÍK
ZNÁME VÝSLEDKY
Magazín Egovernment v roce 2025 už po desáté, ve spolupráci se společností GORDIC ocenil ty, kteří se svojí prací zasloužili o posun elektronizace veřejné správy v ČR.
Od 6.1. 2025 bylo možné zasílat nominace - tedy přihlásit ty o nichž si myslíte, že by měli být za svou práci v oblasti elektronizace veřejné správy oceněni.
Nominace byly uzavřeny 7.3. 2025.
V jednotlivých kategoriích pak byly tyto nominace vyhodnoceny a vyhlášeny 19.3. 2025 stejně jako v předchozích letechv rámci SLAVNOSTNÍHO VEČERA v Nové budově Národního muzea v Praze výsledky.
Letošní jubiljení, desátý ročník eOsobnost Egovernmentu 2025 - GORDIC, který se konal 19.3. 2025 byl výjimečný hned v několika ohledech. Především jsme obdrželi rekordních 74 nominací. Výjimečné bylo, že 12 z nich bylo nominováno v rámci jednoho úřadu (DIA) což je především dáno vznikem Digitální informační agentury v loňském roce a přeskupováním pracovníků z několika úřadů právě do tohoto nového. Další výjimečností letošního ročníku bylo i uvedení do Síně slávy Egovernmentu, ke kterému došlo po osmi letech.
Ocenění vítězům předával ředitel Digitální informační a informační agentury Martin Mesršmíd a zástupci generálního partnera večera, společnosti GORDIC a zlatého partnera společnosti CISCO. Stalo se tak již tradičně v rámci společenského večera prostorách Nové budovy Národního muzea v Praze za přítomnosti osobností českého eGovernmentu.
VÝSLEDKY
SÍŇ SLÁVY
Do Síně slávy Egovernmentu byl uveden
Zdeněk Zajíček, prezident HK ČR a prezident ICT Unie
v letech 2006 až 2013 byl postupně náměstek ministra vnitra ČR, ministra spravedlnosti ČR a ministra financí ČR, vždy s akcentem na elektronizaci. Prosazoval například projekt Czech POINTů, Datových schránek, Základní registry, Systém státní pokladny, Zákon o právu na digitální služby či Zákon o bankovní identitě.
Je členem Vládního výboru pro strategické investice a Výboru pro umělou inteligenci, zřízeného pod Ministerstvem průmyslu a obchodu ČR v rámci Rady vlády pro informační společnost. A nyní historicky teprve druhá osobnost, která byla za svůj přínos elektronizaci veřejné správy v ČR uvedena do síně slávy Egovernmentu. Zdeněk Zajíček tak v síni slávy zaujal místo vedle digitálního šampiona ČR Ondřeje Felixe, který byl takto oceněn v roce 2017.
Síň Slávy představuje osobnosti, jejichž význam pro vývoj elektronizace veřejné správy je dlouhodobý a zcela zásadní. Jedná se tedy o osobnosti, které dávaly českému eGovernmentu směr a které se neomezovaly pouze na řízení konkrétních projektů, ale i na strategické plánování a snahu o propojení zainteresovaných subjektů tak aby došlo k naplnění těchto strategií.
eOSOBNOST ZA CELKOVÝ PŘÍNOS
- Petr Foltýn, ředitel Národního centra elektronického zdravotnictví (NCEZ), Ministerstvo zdravotnictví
- Miroslav Rychtařík, ředitel odboru ICT, digitální zmocněnec, odbor ICT, Ministerstvo zemědělství
- Olga Klápšťová, ředitelka, Centrum informačních technologií a služeb, Univerzita Pardubice
(eOsobnost za celkový přínos se na rozdíl od předchozích kategorií nemusí udělovat každý rok, ale pouze v případě, že je k tomu zaslána dostatečně oprávněná nominace).
V KATEGORII EOSOBNOST CENTRÁLNÍCH ÚŘADŮ
- Helena Duffková, vedoucí oddělení Czech POINT a ISDS, odbor služeb eGovernmentu DIA, Digitální a informační agentura
- Jakub Joklík, vedoucí, oddělení dozoru nad normotvorbou obcí, odbor veřejné správy dozoru a kontroly, Ministerstvo vnitra
- Marek Pazderka, Kontrola a rozvoj přístupnost služeb eGovernmentu, Odbor služeb eGovernmentu, Digitální a informační agentura
V KATEGORII EOSOBNOST KRAJŮ
- Eliška Pečenková, vedoucí odboru informatiky, Krajský úřad Plzeňského kraje
- Jiří Šafránek, vedoucí odboru informačních technologií, Olomoucký kraj
- Vladimír Soběslav, vedoucí, ekonomický odbor, Královéhradecký kraj
V KATEGORII EOSOBNOST MĚST
- Karel Marek, starosta, Město Lysá nad Labem
- Jiří Jarema, vedoucí oddělení informačních služeb, Magistrát města Karviná
- Jana Murová, starostka, Město Albrechtice
V KATEGORII EOSOBNOST OBCÍ
- Jaroslav Střelák, předseda Komise pro digitalizaci a elektronizaci předsednictva Svazu měst a obcí ČR, starosta obce Krumsín
- Ida Kárná, tajemnice, Obecní úřad Bílovice nad Svitavou
- Jan Šťastný, konzultant, E-Úřad, CATANIA GROUP s.r.o.
PROFILY VÍTĚZŮ
Jaroslav Střelák, předseda Komise pro digitalizaci a elektronizaci předsednictva Svazu měst a obcí ČR, starosta obce Krumsín
aktivně působí v oblasti digitalizaci a elektronizace. Více jak 8 let vede Komisi pro digitalizaci a elektronizaci Předsednictva Svazu Měst a Obcí ČR, v rámci které formuluje a prosazuje řadu aktivit ke zlepšení stavu elektronizace a digitalizace na úrovni municipalit včetně nejmenších obcí.
Inicioval řadu jednání s ústředními orgány státní správy, např. Ministerstvem vnitra, Digitální informační agenturou, Národním úřadem pro kybernetickou a informační bezpečnost a dalšími na úrovni municipalit, trvale podněcuje k aktivitě v dané oblasti i na nejmenších obcí a působí osvětově od nejnižších článků územní samosprávy.
Jeho nasazení je výrazně nad rámec funkce a jedná se pro něj o celoživotní poslání.
Karel Marek, starosta, Město Lysá nad Labem
od začátku svého působení v roli starosty středočeského města Lysá nad Labem prosazuje elektronizaci a automatizaci procesů městského úřadu se zaměřením na zpřehlednění finančních toků.
Nedlouho po nástupu do funkce starosty na podzim roku 2022 zavedl proces elektronické finanční kontroly pro smlouvy, objednávky a došlé faktury.
Následně prosadil napojení spisové služby TESS na ekonomický systém pomocí rozhraní fungujícího dle národního standardu pro spisové služby. Tento krok vedl k odstranění duplicitní evidence ekonomických dokumentů a zajišťuje online výměnu informací mezi oběma systémy.
Z iniciativy pana starosty Marka byla koncem minulém roku zahájena implementace webové aplikace pro efektivní správu a evidenci námětů a projektů, které probíhají ve městě Lysá nad Labem.
Během svého působení ve funkci pan starosta Marek tedy věnuje velké úsilí tomu, aby zefektivnil a zpřehlednil ekonomické fungování nejen města Lysá nad Labem, ale i jeho příspěvkových organizací.
Eliška Pečenková, vedoucí odboru informatiky, Krajský úřad Plzeňského kraje
Díky své odbornosti, dlouholetým zkušenostem a neúnavné práci v oblasti digitalizace veřejné správy významně přispívá k modernizaci a efektivitě eGovernment řešení v České republice.
Eliška Pečenková se dlouhodobě zasazuje o rozvoj elektronizace veřejné správy a je členkou několika odborných pracovních skupin, včetně Komise Rady Asociace krajů KČR pro IT ve veřejné správě a chytré regiony v Koordinační skupině SIGMA. Působí také jako členka řídícího výboru projektu na posílení digitálních znalostí a kompetencí a aktivně se podílí na architektuře a řízení ICT ve veřejné správě. Velmi úzce spolupracuje s ústředními správními orgány, kde se podílí na klíčových projektech, jako jsou:
Rozšíření sítě CamelNET, nebo Data technické a dopravní infrastruktury.
Zásadně přispěla k horizontální spolupráci v oblasti vzájemného sdílení a poskytování síťové infrastruktury NAKIT - Plzeňský kraj - kraj Vysočina.
Její úsilí vedlo k zajištění hostingu datového centra pro celorepublikový informační systém Registr smluv a datového centra pro řešení DTM šesti krajů (tzv. řešení DTM K6).
Dlouhodobě přispívá k implementaci inovativních řešení nejen v rámci krajského úřadu, ale i na úrovni obcí, kde pomáhá rozvíjet služby Plzeňského kraje poskytované zdarma pro obce a zřizované organizace kraje i obcí. Díky jejímu vedení je Plzeňský kraj lídrem v poskytování IT služeb obcím, které jsou zajišťovány pod jejím týmem.
Helena Duffková, vedoucí oddělení Czech POINT a ISDS, odbor služeb eGovernmentu DIA, Digitální a informační agentura
Je skrytou ale významnou osobností českého eGovernmentu, která se dlouhodobě - přes 11 let, podílí na provozu a rozvoji informačních systémů klíčových pro digitalizaci veřejné správy.
Její profesní dráha je úzce spojena s informačním systémem Czech POINT, kde se po mnoho let věnovala jeho věcné správě a zajišťovala, aby tento systém efektivně sloužil úředníkům i občanům.
Díky i jejímu aktivnímu přístupu, odbornosti a schopnosti hledat řešení se Czech POINT stal nejen stabilním a spolehlivým nástrojem, ale také se postupně rozvíjel tak, aby reflektoval nové legislativní požadavky i technologické trendy.
Helena Duffková se věnuje modernizaci veřejné správy, a to nejvíce formou návrhů, úprav, rozvoji a metodickým vedením v rámci projektu Czech POINT. Svoji energii a elán předává nejen svým kolegům, ale i úředníkům v rámci přívětivosti úřadu.
Více než rok nyní vede souběžně oddělení Czech POINT a ISDS, kde se jí obřím osobním nasazením podařilo stabilizovat oba systémy i týmy. Soustředí se na zlepšování veřejných služeb, aktivně hledá konkrétní řešení a prosazuje změny, které přispívají k lepší dostupnosti a kvalitě digitálních nástrojů pro úřady i občany.
Petr Foltýn, ředitel Národního centra elektronického zdravotnictví (NCEZ), Ministerstvo zdravotnictví
Práce Petra Foltýna představuje klíčový příspěvek k digitální transformaci českého zdravotnictví, která je zásadní pro zlepšení kvality a dostupnosti zdravotní péče v 21. století.
Jeho systematický přístup k implementaci elektronizace zdravotnictví, důraz na kybernetickou bezpečnost a schopnost koordinovat komplexní projekty napříč různými institucemi vytváří pevné základy pro moderní a efektivní zdravotnictví v České republice. Významně tak přispívá k naplňování strategie Zdraví 2030 a vizí Digitálního Česka."
výrazně zasloužil o komplexní rozvoj elektronizace českého zdravotnictví především v oblastech:
- Strategické vedení transformačních projektů elektronizace zdravotnictví v rámci NCEZ (Národního centra elektronického zdravotnictví)
- Zavedení zásadních systémových změn
- Posílení kybernetické bezpečnosti ve zdravotnictví
- Zajištění kontinuity a udržitelnosti
Jeho funkčního vytížení výrazně přesahuje rámec funkce.
Zdeněk Zajíček, prezident HK ČR a prezident ICT Unie
v letech 2006 až 2013 byl postupně náměstek ministra vnitra ČR, ministra spravedlnosti ČR a ministra financí ČR, vždy s akcentem na elektronizaci.
Prosazoval například projekt Czech POINTů, Datových schránek, Základní registry, Systém státní pokladny, Zákon o právu na digitální služby či Zákon o bankovní identitě.
Je členem Vládního výboru pro strategické investice a Výboru pro umělou inteligenci, zřízeného pod Ministerstvem průmyslu a obchodu ČR v rámci Rady vlády pro informační společnost
A nyní historicky teprve druhá osobnost, která byla za svůj přínos elektronizaci veřejné správy v ČR uvedena do síně slávy Egovernmentu
NOMINACE PRO ROK 2025
pro letošní ročník byly nominovány tyto osobnosti
- Tomáš Šedivec, vedoucí oddělení architektury informačních systémů veřejné správy, odbor hlavního architekta eGovernmentu, DIA
- Jan Paroubek, ředitel , CENDIS
- Antonín Neubauer, obchodní Ředitel Regionu Praha, Marbes Consulting
- David Menšík, vedoucí odboru městské informatiky, Magistrát města Brna
- Jan Kalina, hlavní produktový manažer, Architektonická a projektová kancelář Ministerstva dopravy, Ministerstvo dopravy/CENDIS, s.p.
- Pavel Matějka, Hlavní architekt, Architektonická a projektová kancelář Ministerstva dopravy, Ministerstvo dopravy/CENDIS, s.p.
- Karel Váchal, ředitel, architektonická a projektová kancelář Ministerstva dopravy, CENDIS s.p./Ministerstvo dopravy
- Luděk Šantora, ředitel, Správa informačních technologií města Plzně, příspěvková organizace
- Jiří Čtyroký, ředitel Sekce prostorových informací, Institut plánování a rozvoje hlavního města Prahy
- Jana Dubcová, ředitelka, Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvkové organizace
- Jan Horník, tajemník, Městský úřad Dobříš
- Petr Tiller, Enterprise architect, Odbor hlavního architekta, Digitální a informační agentua
- Šimon Trusina, Analytik, Oddělení digitálních služeb, Digitální a informační agentura
- Jaroslav STŘELÁK, Předseda Komise pro digitalizaci a elektronizaci Předsednictva Svazu měst a obcí ČR, starosta obce Krumsín
- Radek BRÁZDA, Vedoucí oddělení informatiky kanceláře starosty a tajemníka, Městský úřad Vyškov
- Vladimír HALM, vedoucí oddělení správy informačního systému, Magistrát města Brna
- Jiří Jarema, vedoucí oddělení informačních služeb, Magistrát města Karviná
- Josef Švec, vedoucí odboru, Odbor správní, Městský úřad Velké Meziříčí
- Cyril Čapka, DIA
- Zdeněk Hrach, vedoucí oddělení digitálních služeb veřejné správy, Digitální a informační agentura
- Libor Drlík, Data Management Project Leader at DIA / eGovernment Architect at NAKIT, DIA/NAKIT
- Olga Klápšťová, ředitelka, Centrum informačních technologií a služeb, Univerzita Pardubice
- Filip Vojáček, referent, Oddělení digitální strategie a analýz, Úřad vlády
- Ondřej Benda, referent, Oddělení administrativní podpory a komunikace, Úřad vlády
- Marina Puzdrova, referent, Oddělení digitální strategie a analýz, Úřad vlády
- Alexandra Homová, Ředitelka kabinetu, Odbor Kabinetu člena vlády pověřeného koordinací digitalizace, Úřad vlády
- Filip Bílek, odbor služeb eGovernmentu, Digitální a informační agentura
- Vladimír Rohel, ředitel, sekce Bezpečnost, Národní agentura pro komunikační a informační technologie. s.p.
- Michal Pešek, ředitel, SSSVD
- Zdeněk Zajíček, prezident HK ČR
- Helena Ulrychová, vedoucí, Oddělení eGovernment cloudu, Digitální a informační agentura
- Vladimír Soběslav, vedoucí, ekonomický odbor, Královéhradecký kraj
- Monika Štěrbová, tajemnice, Městský úřad Stráž pod Ralskem
- Jan Klofáč, vedoucí, oddělení digitální strategie a analýz, Úřad vlády
- Martin Charvát, vedoucí, oddělení administrativní podpory a komunikace (Digitální Česko), Úřad vlády
- Ivan Bartoš, poslanec, Poslanecká Sněmovna
- Ida Kárná, tajemnice, Obecní úřad Bílovice nad Svitavou
- Helena Duffková, vedoucí oddělení Czech POINT a ISDS, odbor služeb eGovernmentu DIA, Digitální a informační agentura
- Marek Pazderka, Kontrola a rozvoj přístupnost služeb eGovernmentu, Odbor služeb eGovernmentu, Digitální a informační agentura
- Libor Drlík, Data Management Project Leader, Odbor hlavního architekta eGovernmentu, Oddělení evidence a sdílení dat, Digitální a informační agentura
- Petr Foltýn, ředitel Národního centra elektronického zdravotnictví (NCEZ), Ministerstvo zdravotnictví
- Jana Murová, starostka, Město Albrechtice
- Lenka Kováčová, vedoucí oddělení a Národní koordinátorka otevřených dat, Oddělení evidence a sdílení dat, Odbor hlavního architekta, Digitální a informační agentura
- Jan Zárybnický, vedoucí odboru vnitřních věcí, MÚ Turnov
- Lenka Čermáková, metodik eGovernmentu, odbor Vnitřních věcí, odddělení sřtedisko informačních služeb, Magistrát města Ostravy
- Jaroslav Brandejs, tajemník, MěÚ Říčany
- Miroslav Krejčí, Cermat
- Ivana Svatá, referent, odbor informatiky, ČÚZK
- Michael Zelený, vedoucí oddělení výzkumu a analýz, Digitální a informační agentura
- Miroslav Vacula, vedoucí odboru informatiky, Jihomoravský kraj
- David Sláma, ředitel odboru, Ministerstvo vnitra
- Kateřina Škorpilová Vlasová, zástupce ředitelky, účetní - ekonom a vedoucí ekonomicko-provozního úseku, Domov seniorů Úvaly, poskytovatel sociálních služeb
- Jakub Tichý, IT technik, odbor IT, Městská část Praha 17
- Tichý Tomáš, zástupce ředitele podniku - ředitel sekce ICT, Cendis, s.p.
- Robert Králíček, místopředseda podvýboru pro eGovernment, PSP ČR
- Josef Slobodník, předseda komise pro IT Rady MČ Praha 8, Městská část Praha 8
- Marie Sigmundová, vedoucí obchodního oddělení, Nemocnice Na Františku
- Jakub Joklík, vedoucí, oddělení dozoru nad normotvorbou obcí, odbor veřejné správy dozoru a kontroly, Ministerstvo vnitra
- Miroslav Rychtařík, ředitel odboru ICT, digitální zmocněnec, odbor ICT, Ministerstvo zemědělství
- Eliška Pečenková, vedoucí odboru informatiky, Krajský úřad Plzeňského kraje
- Jan Mareš, vedoucí odboru ekonomiky, Statutární město Chomutov
- Karel Marek, starosta, Město Lysá nad Labem
- Radek Šipka, vedoucí oddělení podpory řízení, Krajský úřad Zlínského kraje
- Radim Karásek, právník, odbor Hlavního architekta eGovernmentu, Digitální a informační agentura
- Kateřina Blažková, vedoucí kanceláře tajemníka, Městská část Praha 4
- Vlastimil Veselý, ředitel, CATANIA GROUP s.r.o.
- Jakub Hradil, vedoucí oddělení informatiky, Městská část Praha 17
- Ondřej Nekovář, ředitel, Úsek kybernetické bezpečnosti, SPCSS s.p.
- Jan Šťastný, konzultant, E-Úřad, CATANIA GROUP s.r.o.
- Vít Křížka, vedoucí oddělení, Odbor kompetnečních center, Oddělení standardů digitální transformace, Digitální a informační agentura
- Milan Labašta, zastupující ředitel, Národní sportovní agentura
- Jiří Šafránek, vedoucí odboru informačních technologií, Olomoucký kraj
- David Menšík, vedoucí odboru informatiky, Magistrát města Brna
- Martin Vlček, Interní auditor, Krajský úřad Moravskoslezského kraje
Na této stránce naleznete odpovědi na všechny podstatné otázky k eOSOBNOST, tedy především:
JAK nominovat, KOHO můžete nominovat a samozřejmě KDO může nominace zaslat a ZA CO byste měli někoho vlastně nominovat. V neposlední řadě se rovněž dozvíte TERMÍNY do kdy tak můžete činit.
a další FAQ |
Jedná se o snahu Magazínu Egovernment a jeho partnerů poděkovat všem, kteří se osobně věnují rozvoji elektronizace veřejné správy v ČR. Poukázat na skutečnost, že přes všechny technologie, jejich rozvoj, zrychlování, zmenšování rozměrů, zvyšování kapacity a dostupnosti, rozšiřování možností využití a další atributy je stále ze všeho nejdůležitější člověk, který je vymýšlí, ovládá a užívá.
TERMÍNY
příjem nominací - 6.1. 2025 - 7.3. 2025
vyhodnocování nominací - 7.3.-18.3. 2025
vyhlášení výsledků - 19.3. 2025
Ocenění je tradičně rozděleno do čtyř kategorií podle “dopadu” či rozsahu vlivu konkrétních osob: eOSOBNOST OBCÍ eOSOBNOST MĚST a MČ eOSOBNOST KRAJŮ eOSOBNOST CENTRÁLNÍCH ÚŘADŮ |
PRINCIP VÝBĚRU
Výběr je založen především na nominacích čtenářů Magazínu Egovernment. Pokud máte pocit, že někdo kolem Vás, nadřízený, podřízený, kolega, nebo známý se svými kroky nějak významně zasloužil o posun elektronizace VS, můžete jej nominovat. Magazín Egovernment tak dává možnost svým čtěnářům upozornit na kohokoliv, kdo se podle jejich mínění věnuje elektronizaci veřejné správy výrazně nad rámec své funkce, či se jiným způsobem zasloužil o nepopiratelný posun v uvedené oblasti. Více info ve FAQ.
Mimo uvedené kategorie je udělováno ocenění osobnosti za celkový přínos, tedy jejíž vliv a přínos elektronizaci veřejné správy v ČR jde nad rámec všech uvedených kategorií, případně je propojuje. Vzhledem k tomu, že toto ocenění odráží skutečně mimořádný přínos elektronizaci veřejné správy v ČR, může a nemusí být v daném roce uděleno.
GENERÁLNÍ PARTNER |
ZLATÝ PARTNER
|
ODBORNÝ PARTNER
|
PARTNER
|
Nominaci může poslat kdokoliv - úředník, politik, občan, klient, zástupce firmy, která s úřadem spolupracuje ... Kdokoliv kdo je přesvědčen, že konkrétní osoba, kterou chce nominovat, se určitým způsobem zasloužila o elektronizaci veřejné správy.
2. JAK ZASLAT NOMINACI? Nominace je možné zasílat pouze elektronickým formulářem a to až do 7.3. 2025. Nominovat jemožné kohokoliv, kdo pracuje ve veřejné správě a svým přístupem se zasloužil o posun elektronizace VS. Může se jednat o IT pracovníky, ale i referenty, vedoucí odborů a to i těch, které nemají s IT nic společného . Mohou to být i političtí představitelé úřadu, vedení úřadu, nebo jeho tiskové oddělení atp. Jediným kritériem je, že jejich kroky směřovaly k rozvoji či popularizaci eleketronizace VS ať již obecně, či konkrétního projektu.
4. JE MOŽNÉ OPĚT NOMINOVAT NĚKOHO KDO BYL JIŽ NĚKDY NOMINOVÁN?
ANO, jedná se o nový ročník, nominace mohou být opakované. Pokud máte pocit, že daná osoba se zasloužila o rozvoj elektronizace VS i nadále, může být opětovně nominována. 5. JE MOŽNÉ NOMINOVAT NĚKOHO KDO BYL JIŽ OCENĚN - VYHRÁL ? ANO, platí totéž co v předchozím případě. Pokud podle Vašeho mínění i nadále určitá osobnost svou činností výrazně přispívá k rozvoji elektronizace v ČR, jistě si zaslouží i opětovné ocenění. |
PROČ?
Soutěž je hledáním osobností, které se nejvíce zasloužily o rozvoj a popularizaci elektronizace veřejné správy v ČR.
Jedná se o ocenění osobností státní a veřejné správy, které svojí aktivitou přispěly k realizaci, posunu či propagaci elektronizace veřejné správy v ČR v daném roce.
Ocenění se týká konkrétních osob, nikoli projektů. Může se jednat o:
- představitele úřadů (hejtmany, starosty, náměstky, radní, ..),
- informatiky (vedoucí odborů informatiky, zaměstnance odboru informatiky),
- odborné referenty, (stavební úřad, spisová služba ..)
- pracovníky tiskového či propagačního odboru,
- další funkce, které mají v danou chvíli s realizací určitého projektu elektronizace VS jakoukoliv souvislost.
Své kolegy, nadřízené, představitele odboru či úřadu jste mohli do soutěže nominovat VY.
Stačilo vyplnit a odeslat nominační formulář (nejpozději do 7.3. 2025)
Magazín Egovernment v rámci těchto nominací porovnává přínos jednotlivých osobností pro elektronizaci VS v rámci konkrétních kategorií:
- eOsobnost centrálních úřadů/institucí
jedná se o osobnost, která se zasloužila o realizaci, prosazení, propagaci či navržení projektu či normy s konkrétním dopadem v oblasti celé ČR - eOsobnost krajů
jedná se o osobnost, která se zasloužila o realizaci, prosazení, propagaci či navržení projektu či normy s konkrétním dopadem v oblasti kraje či několika krajů ČR - eOsobonost měst a městských částí
jedná se o osobnost, která se zasloužila o realizaci, prosazení, propagaci či navržení projektu či normy s konkrétním dopadem v oblasti města či městské části - eOsobnost obcí
jedná se o osobnost, která se zasloužila o realizaci, prosazení, propagaci či navržení projektu či normy s konkrétním dopadem v oblasti určité obce - eOsobnost za celkový přínos
pokud máte pocit, že je někdo, kdo se věnuje elektronizaci veřejné správy tak dlouho a tak intenzivně, že překračuje hranice uvedených kategorií, můžete je nominovat na titul eOsobnost za celkový přínos. Bude se jednat o ohodnocení šíře záběru této osobnosti, nebo její celoživotní přínos.
Pro Vaši inspiraci se můžete podívat na některý z předchozích ročníků - najdete zde jak seznam nominovaných, tak výsledky a fotogalerie ze slavnostního vyhlašování.